Cafebilet.com Şikayet

Bu kısımda Cafebilet.com Şikayet ve övgü mesajları yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumlu veya olumsuz bir deneyim varsa

MÇS Çanta Şikayet

Bu kısımda MÇS Çanta Şikayet ve övgü mesajları yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumlu veya olumsuz bir deneyim

Fulya Tur Şikayet

Bu kısımda Fulya Tur Şikayet ve övgü mesajları yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumlu veya olumsuz bir deneyim

Fest Travel Şikayet

Bu kısımda Fest Travel Şikayet ve övgü mesajları yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumlu veya olumsuz bir deneyim

Tgs Grup Şikayet

Bu kısımda Tgs Grup Şikayet ve övgü mesajları yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumlu veya olumsuz bir deneyim

Modern Çikolata – Aldiva Şikayet

Marketlerde sattığınız birkaç ürününüz içinde demir parçası ve plastik parçası çıkıyor. bu kadar sağlık düşünerek kendinizi övüyorsanız hijyen çalışın bence biraz kendi memleketimizin ürününü yemekten kaçınmaya…

Dama Tur Şikayet

Dama Tur adıyla kayak turizminde yıllardır sektörde bulunan Ç** Y**, kartalkaya dorukkaya konaklamalı turunda ön ücret olarak ücretin büyük kısmını almış, hiçbir rezervasyonu sağlamamıştır. Kendisine ulaşmaya ç…

Tr.flixbus.com Şikayet

17.01.2019 tarihinde Wittlich’den Köln Havaalanı’na Flixbus’la gittim. Dönüş için de tekrar Flixbus’u tercih ederek gidiş dönüş bileti alarak 29.01.2019 tarihinde saat 18:05’de Köln Havaalanı’nda Wittlich’e gel…

The Volt Şikayet

Wwwciddisrkadaslik.com sitesine 08,02 saat14,10 da bir aylık Volt üyeliğimi başlattım ve hiçbir gerekçe gönderilmeden 11,02 2019 tarihinde siteye giriş izni verilmediğini gördüm ve soruyorum gerekçe nedir? Beni…

Efa Tur Şikayet

Öğretim yılı başında oğlumun okulunun servis hizmeti için anlaştığı “Efa Tur” firmasıyla görüşerek hizmet almaya karar verdik, bilgilendirme toplantısı yaptılar, son model ve takip sistemli araçlarla ve donanım…

Bartın Özemniyet Şikayet

Bartın’dan 03.02.2019 saat 01.00 aracı Ankara otobüsü ben saat 00.00’da arayıp hatırlatmama rağmen yol üzerinde yanımızdan son süratle geçip bizi bıraktı ve Saltukova yol ayrımına kadar kendi aracımızla gitmek zorunda kaldık böyle sorumsuzluk görmedim bir daha bilette a…

Turdunyasi.com Şikayet

21.01.19 Pazartesi için Tur Dünyası’ndan günübirlik Kartepe turu satın aldık. Sınırsız Skipass ücretleri güncellenmiş ancak tur şirketi bize haber verme zahmetinde bulunmamış. Ne internet sitesinde güncelleme, …

Şimşek Seyahat Şikayet

İlaçla uyuttuğum kediyi içeri almadılar… Her şeyi iptal etmek zorunda kaldım. Ağlaya ağlaya gittim yolda. Nefret ediyorum bir daha asla ama asla binmeyeceğim, kimseyi de bindirmeyeceğim evcil hayvan politikal…