Birey Tur Şikayet

Bu kısımda Birey Tur Şikayet ve övgü mesajları yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumlu veya olumsuz bir deneyim

Mutlu Turizm Şikayet

Bu kısımda Mutlu Turizm Şikayet ve övgü mesajları yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumlu veya olumsuz bir deneyim

Ensar Tur Şikayet

Ensar Turizm ile Ocak ayında Umre programına kayıt yaptırmıştık. Daha kayıt yaptırmadan bazı hoş olmayan durum yaşanmıştı zaten. Pasaport sürem yetmediği için pasaport yenilemesi yapmam gerekti. Bu sırada firma…

İsra Tur Şikayet

06.12.2018 tarihinde 20 gün 19 gece umre için ben, eşim, bebeğimiz ve babam yola çıktık, bizi havalimanından şirket yetkilisi uğurladı Medine’den bize hocamızın karşılayacağı söylenmişti. Medine havalimanında şirket Medine görevlisi karşıladı otele götürdü. Kafile 12 ki…

Freebird Havayolları Şikayet

18 Haziran 2018 tarihinde Cidde’den Diyarbakır’a gelen uçakla seyahat eden annemin valizi Diyarbakır Havalimanı’nda teslim edilmemiştir. İçerisinde hediyeleri ve kıyafetleri vardır. 12 gün geçmesine rağmen vali…

Elçi Tur Şikayet

Burada Elçi Tur Şikayet yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumsuz bir deneyim varsa Elçi Tur Şikayetleri ve yorumları mesajlarınızı

Ekrem Turizm Şikayet

Ekrem Turizm Mekke servis hizmetleri 0. Servis beklemek ibadetin önüne geçmekte. Servise binebilirsen ibadet edeceksin. Satarken turu her zaman servis var fakat öyle bir hizmet yok. Kafalarına göre keyiflerine …

Eda Tur Şikayet

Eda Turizm Umre şirketi, söylenilen sözler vaatler yok yalan üstüne yalan. İşine geldikleri gibi hareket ediyorlar. 1 haftalık gittiğimiz umre programında bu kadar bilgisiz insanlarla gittiğimiz için çok pişmanım. Üzerine o kadar para verdik doğru dürüst rehberleri bile…

Hennes Tour Şikayet

Tek kelimeyle kötü. Dini duyguları kullanıyor. Konuşan çok icraat yok. 28 kişilik gruptan tek bir memnun olan kimse yok. Umre parası kadar dışarıya yemek parası ödedik.

Hilal Turizm Şikayet

Kızımı Halkalı Atakent M*** Okulları kampüsüne kayıt ettirdim. İlgili okulun anlaşmış olduğu servis firması Hilal turizm yetkilileri Ukome tarafından alınan üst limitlerden fazla, servis parası talep etmişler. …

İkbal Turizm Şikayet

Aralık ayında ailemle birlikte İkbal Turizm ile umre turu için yola çıktık. Zaten söz konusu firmanın kandırmaları da aynı gün başladı. Hava alanında bir yerde toplanan insanları görürsünüz ve başka hiçbir düze…

İkram Turizm Şikayet

İkram Turizm Hac için söyledi oda tipi verdiği oda tipi aynı değil. Sözleşme yaptığı oteli değiştirdi, ilgi alaka yok herkes kendi başının çaresinin bakıyor. Sizle ilgilenen kişi sayı az ve tecrübesiz. Adamlar …

Mebrur Turizm Şikayet

İnsanlara zulüm etmekten başka bir şey yaptıkları yok, hele B*** denen kişi ağzı bozuk biri bir de insan ayrımı yapan bir firma. Ben hakkımı onlara helal etmiyorum ve yetkilileri bu firma için yaptırım bekliyor…

Nazar Turizm Ankara Şikayet

Umre programı için annemi 25 günlük tura yazdırdım. Ankara Sincan bölgesinde Nazar Turizm isminde bir firma sözleşmeler imzalandı, paralar peşin yatırıldı, buna rağmen gidiş gününü 1 gün erteleyip dönüş günü de…

Nizam Turizm Şikayet

Ümre için yakın zaman da Nizam Turizm’le gitti ama 1 hafta sonra ne dense bizim çabalarımız sonucu ulaşabildik. Ya orada ki hoca ne iş yapar ben şunu öğrendim biliyordum ama anneme laf anlatamadım.

Nuri Doğan Turizm Şikayet

1 Nisan ile 25 arasında Nuri Doğan gittik söyledikleri hizmetlerin hiçbirini tutmadılar. Otel odaları 20 gün boyunca lağım kokusu koktu, yemeklerde salatadan kum doluydu, servislerde tek bizim hacımız binecek d…