Dama Tur Şikayet

Dama Tur adıyla kayak turizminde yıllardır sektörde bulunan Ç** Y**, kartalkaya dorukkaya konaklamalı turunda ön ücret olarak ücretin büyük kısmını almış, hiçbir rezervasyonu sağlamamıştır. Kendisine ulaşmaya ç…

İmren Izgara Şikayet

İmren Izgara’nın Sakarya Bilecik yönündeki şubesinden şikayetçiyim çünkü 80 TL verdiğimiz yemeğin ekmeğini bile getiremeyen, garson kalitesi iş yeleği ile girdik diye çingene muamelesi yapmaları müşteri ayırmal…

Isparta Belediyesi Şikayet

10.02.2019 tarihinde 13.30 otobüsü 29 numaralı otobüs durakları atlayarak yanlış güzergahlardan gidiyor ben böyle bir düzensizlik görmedim. Birkaç kere olsa görmezden gelinir ama sürekli böyle insanlar zor duru…

Güven Turizm Şikayet

Çalışanları kendini bilmez, yol yordam, konuşmayı bilmedikleri gibi bir de tehdit ederek (gel yüzüme konuş, adamsan gelirsin vs…) konuşuyor. Kastamonu’yu temsil ediyorlar. Benim haberim olmadan biletimi satmı…

Gürpınar Belediyesi Şikayet

Dereağzı Mah. oturuyorum 10 Ocak’ta evime hırsız girdi. Binamızda kamera yok ama etraftaki binalarda kamera var. Hırsızların eve giriş çıkışlarını biliyoruz ve iki ayda tam iki kere hırsız girdi binadaki sakinl…

Gürkan Turizm Şikayet

9.25 İzmit-Harem otobüsünün arıza yapması durumundan Pendik otobanda kaldık. Yeni aracı tam bir saattir bekliyoruz. Yeni araç geldi fakat iki kere dolu diye bizi almadı. İşimiz gücümüz varken bu yaptıkları mağduriyetten başka bir şey değildir. Bilet iadesi istiyoruz.

Gölbaşı Belediyesi Şikayet

Ankara Gölbaşı Karşıyaka Mahallesi’nde çok fazla saldırgan köpek var. Okula giden veya gelen öğrencilere dışarı çıkan bireylere saldırıyor. Şu an okula giden üç çocuğum var büyük kızım liseye, necip Fazıl Kısak…

Genç Turizm Şikayet

Böyle bir şey görmedim 34 ** *** Ordu İstanbul seferi hostes kız müşteriye karşı davranışı sanki sanırsın bütün firma onun, onun da olsa öyle bir şey yapmaması gerekir. Güleryüz sıfır ona geç şöyle buna geç şöy…

Gemlik Belediyesi Şikayet

İslamköy’ün arka yolun halini görün isterim neredeyse 5 aydır yolda arabalar hasar görüyor ve belediye bu köyle hiç ilgilenmiyor bütün köylerde Konak var İslamköy’de bir yolu dahi yapamıyorsunuz yanı insanlar bıktı artık yol konusunda bir an önce yapılmasını istiyoruz.

Gebze Minibüsçüler Odası Şikayet

34 M 5900 plakalı Harem minibüsü valizim olduğu için fazladan 5 TL aldı. İtiraz etmeme rağmen istiyorsan inersin dedi. Bende yolu bilmediğim için parayı vermek zorunda kaldım. Gerekenin yapılmasını rica ederim.

Gebze Koop. Şikayet

Gebze Koop. servisindeyim Şu anda. Yaklaşık 5 kisi ayakta gidiyoruz. Daha İstanbul il sınırları içine girmedik bile. Böyle düşüncesizlik olmaz. Şoförü uyardım. Yapacak bir şey yok yasak ama biniyoruz hala dedi. Can güvenliğimiz tehlikede. Bir de rahat rahat hiç minibüse…

Gebze Belediyesi Şikayet

Gebze Mustafa Paşa Mahallesi çocukları parksız, bu çocukların tek özgürlüğü oyun oynamak ve büyükşehir Belediyesi bu özgürlüğü çocuklarımıza vermiyor. Bizler Mustafa Paşa sakinleri olarak artık park istiyoruz b…

Fk Beylikdüzü Seyahat Şikayet

Bu firma yolda yolcu almıyoruz diyor. Ya arkadaş yolcu almayacaksanız niye bu işi yapıyorsunuz! Diğer firmalara sordum nerede binerseniz arayın oradan alalım diyorlar… Yazıanede binip yazıhanede inecekmişiz y…