Genx Kongre Şikayet

Bu kısımda Genx Kongre Şikayet ve övgü mesajları yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumlu veya olumsuz bir deneyim

Balondokya Şikayet

Bu kısımda Balondokya Şikayet ve övgü mesajları yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumlu veya olumsuz bir deneyim varsa

VIS Grup Şikayet

Bu kısımda VIS Grup Şikayet ve övgü mesajları yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumlu veya olumsuz bir deneyim

Genç Sigorta Şikayet

Genç Sigorta’dan bir hanımefendi ile Ray Sigorta üzerinden tamamlayıcı sigorta yaptırdım. Yıllık 10 ayakta muayene hakkımız olduğu halde, 3 ve 4. muayeneden sonra hakkınız dolmuştur dönüşleri almaya başladık. K…

Top Study Şikayet

Fahiş ön kayıt ücreti talep ediyorlar, kaliteli bir hizmet verdiklerini iddia edip. Ancak verilen servis standarttır, vize almanızı kolaylaştıracak hiçbir ekstraları yoktur. Özellikle Avustralya için imkansız v…

Hegsagone Hotel Şikayet

Şirketimizin misafirlerini yönlendirdiğim bu hotel şirket fiyatı olarak tarafıma 160 TL diyerek rezervasyon aldı. Sonrasında misafirlerim çıkış yaparken onlara aslında şirketlere 140 TL ama size değil diye saçm…

Bileteviniz.com Şikayet

Aldığım uçak biletinin faturası tarafıma iletilmedi. Konu ile ilgili talebimi belirtmek için 4 gündür çağrı hizmetlerine ulaşmaya çalışıyorum cevaplayan yok, mail gönderdim cevap yazan yok. Dönüş sağlayan yok. …

Skyscanner.com.tr Şikayet

Skyscanner sayfasında Travelgenio firmasından bilet aldım, Belgorod-Moskova uçak bileti aldım, havayolu şirketi Rusline uçuşu (uçuş 26.12.2018- 06:15) iptal etti, konuyla ilgili hiçbir açıklama yapılmadı, mail ya da SMS gönderilmedi. Kendileri iptal etmesine rağmen, kon…

Güneş Sigorta Şikayet

VakıfBank’tan konut kredisi çektiğimiz için mecburen Sarı Panjur sigortası yaptırmıştık. Evimizde oluşan hasar dolayısıyla sigortaya başvurduk 550 TL gibi bir ödeme aldık. Daha sonra bu paranın bina yönetiminde…

Gönen Termal Otel Şikayet

Gönen kaplıcaları için okuduğum şikayetlerin çoğu abartılarak yazılmış. Otel, yemek, kat hizmetleri ve gezilecek çevresindeki güzel parkı için diyecek sözüm yok. İki senedir özellikle güneş otele eşimle geliyorum. Hem erkek hem de bayan tarafındaki havuz suyunun çok sıc…

Gökmen İletişim Şikayet

Antalya Gökmen İletişim Cumhuriyet Meydanı’nda ben mobil faturamı ödemek istedim, fakat fatura alamıyoruz dendi. Zaten nakit ödeme yapmak istedim ama ödeme günüm geçmesine rağmen ödeme yapamadım. Ne zaman böyle…

Gruppal Şikayet

11.01.2019 tarihinde Gruppal şirketinden aldığımız elegant Avrupa turu rehberi S** B** ekstra turda olduğu halde ben burayı sevmiyorum diyerek buraya gitmedi. Şarap imalathanesine götürdü bana hitaben sen gelme kendin git deyip azarladı sözleşmeyede uymadı şikayetçiyim.

Groupama Şikayet

Kızım 19 Aralık 2019 doğumlu. 15 günden önce özel sigorta yapılmıyor imiş, bu sizin de bildiğiniz bir şey. Kızım gayet sağlıklı doğdu ve bu süreçte çok şükür bir sağlık problemi olmadı. Rutin kontroller ve tam 1 aylık kontrolü dışında hastaneye gitmedik. 15 Ocak 2019’da…

Granada Luxury Resort&Spa Şikayet

16.01.2019 tarihinde girdiğimiz otelde görünüş olarak mükemmel fakat restorant çok kötü. 20 yıldır otellere giderim böyle bir mutfak görmedim. Bundan daha kötü otellere gittim bundan daha iyi mutfağı ve lezzeti…

Gotogate Şikayet

07.01.19 tarihinde aldığım İstanbul yangın İstanbul gidiş dönüş Qatar Havayolları uçak biletleri için ekranda 4252,99 TL gösterilmesine rağmen 40XXXXXXXXXX6308 kartımdan 4568,99 TL çekilmiş olup 315,70 TL fazla…

Global Vize Hizmetleri Şikayet

Yaklaşık 1 ay önce eşimle Senegal’e gitmek için global vizeden vize almaya çalıştık. Evraklarımızı ve 100$ı elden teslim ettik. Sonrasında meydana gelen ani plan değişikliği ile evraklarımızın geri verilmesi iç…