Dogacishop.com Şikayet

Bu kısımda Dogacishop.com Şikayet ve övgü mesajları yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumlu veya olumsuz bir deneyim varsa

Reçberler Halı Şikayet

20 ay taksitle sizden yatak odası ve 2 adet çekyat aldın. Çekyatlar açılıp kapanmıyor,5 aydır servis bekliyorum her taksit ödemeye geldiğimde bir bahaneyle geçiştiriliyorum. Malı satarken kredi kartıyla taksit …

Ramada Resort (Erciyes) Şikayet

Erciyes Ramada Otel’e 15 tatilde gittik fakat hiç memnun kalmadık. Yemekleri bayattı. Her gün aynı mezeleri önümüze koyuyorlardı. Beş çayı desek iki tane kuru pasta koymuşlar. Piste yakın dendi fakat otelden sh…

Orjinal Cam Balkon Şikayet

Yaptırmış olduğumuz cam balkon su alıyor defalarca aramamıza rağmen bir kere bile gelip ilgilenmediler. Telefonda verdikleri cevap ise yağmur dik yağdığı zaman su alır oldu. Ben karadenizliyim çalıştığım firma …

İsmet Digital Şikayet

Benim sorun yaşamama sebep olan kişi kuyubaşı şube sahibi E***adında şahıs hakkında. Adam nasıl patron olmuş ise anlamadım bu işten anlamadığı net, oradaki bayan her işi yapıyor ve efsane iyi. Hafta sonu kızımın ödevleri için gitmiştim çok basit bir işlemi bana fiyatı a…

A Börek Şikayet

Artık şu Altınoluk A Börek’ten illallah ettim? 33 sene önce bir ev alıp her sene tatile geldiğim Altınoluk’a 4 sene önce temelli yerleştim. Yerleştikten sonra evimin altına A Börek’çi girdi ve arka taraflara kaçak yapılar yapılarak börek imalat hanesi kurdular ve benim …

Güvenal Sigorta Şikayet

Eşyanın Tanımı: Konutta bulunan sigortalı, birlikte oturan aile bireyleri veya birlikte yaşadığı kimseler ve ev çalışanlarına ait ev eşyası ve kişisel eşyalardır. Bu kapsama konut dışındaki garaj, Bahçıvan evi …

Gebze Koop. Şikayet

Gebze Koop. servisindeyim Şu anda. Yaklaşık 5 kisi ayakta gidiyoruz. Daha İstanbul il sınırları içine girmedik bile. Böyle düşüncesizlik olmaz. Şoförü uyardım. Yapacak bir şey yok yasak ama biniyoruz hala dedi. Can güvenliğimiz tehlikede. Bir de rahat rahat hiç minibüse…

Forum Diyarbakır AVM Şikayet

Diyarbakır Forum AVM; AVM de ki alışverişleri canlı tutmak için bir kampanya başlattı; Forum Plus kart diye bir kart çıkartarak yaptığınız alışverişlerden puan elde etmenizi elde ettiğiniz puanlar sonucunda ise…

Fly Mutfak Şikayet

Koçtaş taş dan fly mutfak markalı hazır mutfak aldım kurulum yapıldı 15 gün şehir dışındaydım kullanmaya başladıktan 15 gün sonra tezgahım şişti ayrıca silikon yerlerinden altına su kaçırdı ve montaj lama sırasında çekmecem yanlış takıldı. Bunun üzerine sözüm ona garant…

Feriye Lokantası Şikayet

Daha rezervasyon tarihime 1 ay olmasına rağmen konuştuğum bayan (ismi e*’ydi) bütün gece boyu 1. sırada yer olmadığını söyledi ve bana 2. sıradan yer verdi. Yer olursa ilk bizi alacağını söyledi. Bu tarihe 3 gü…

Evline Yatak Şikayet

Nilly mobilya Uğur Mumcu, Kartal adresinden, 13 Ağustos’ta Evline Yatak baza aldım. Bazayı silerken fazla baskı olmamasına rağmen baza çatladı. Mağaza sahibi M* bey değişim yapacaklarını söyledi. Değişim yapılm…

Espark AVM Şikayet

Espark Eskişehir AVM’ deki erkekler tuvaletinde bulunan pisuvar aralarında bulunan ara bölme taşlarının çok aralıklı ve biçimsiz konulmasından dolayı çok müstehcen ve rahatsız edici durumlar oluşmaktadır. Bu tu…

Engin Nakliyat Şikayet

Engin Nakliyat evden eve nakliyat firması bir ay önceden bizimle anlaştılar, anlaştığımız günü ertelediler sonra da son dakikada vazgeçtiler bir de başka firmaları yüksek fiyata bize yönlendirdiler .

Elmas İlaçlama Şikayet

Burada Elmas İlaçlama Şikayet yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumsuz bir deneyim varsa Elmas İlaçlama Şikayetleri ve yorumları mesajlarınızı

Durul Duşakabin Şikayet

12 Mart 2018 Pazartesi günü 18335553 sipariş numarası ile duşakabin ve tekne seti aldık. İçinden çıkan kurulum kitapçığı bizi üretici firmaya ait kurulum videosuna yönlendirdi. Bir kaza olmaması için video ya g…

Dolu.com.tr Şikayet

Dolu marka 12 volt akülü araba satın aldık gelen aracı kullanım kılavuzunda yazdığı tüm gereklilikleri yerine getirip çocuğumuza doğum günü hediyesi olarak verdik çocuğum bindiğinde aracın vaat edildiği gibi as…

Hafele Şikayet

Burada Hafele Şikayet yazmanız mümkündür. Daha önce firmayla ilgili yaşadığınız olumsuz bir deneyim varsa Hafele Şikayetleri ve yorumları mesajlarınızı aşağıdaki kısma